zondag 8 januari 2012

Zondag ... rustdag

Behalve bij ons dan. Na een voor de verandering onrustige nacht, sta ik om 06:30 uur op om naar de gym te gaan. Ik ga proberen om dit elke dag vol te houden. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. De gym zit nog op slot, terwijl het bordje zegt dat-ie al om 05:30 uur open gaat, dus ik moet eerst naar de receptie om 'm open te laten maken. Wat is dit ook een klotehotel. Ik loop even wat op de loopband terwijl ik naar ESPN kijk en ben om 07:00 uur weer op de kamer. Het is niet lang, maar dat haal ik morgen wel weer in. Ik kleed me om om te gaan douchen en zet de douche vast aan om het warme water op gang te brengen. Helaas lukt dat deze morgen niet want wat ik ook probeer, warm water komt er niet uit de douche. Dan maar een koude douche, want douchen zal ik. Beneden bij de receptie speelt de receptioniste een toneelstukje als ik kom klagen dat ik geen warm water had, want in het restaurant zijn Pieter, Rob en Filiep al aanwezig en die hadden stuk voor stuk ook geen warm water. Wat is dit ook een klotehotel. Ach, aan de andere kant hebben we weer wat om over te lachen. Elk nadeel hep wederom z'n voordeel. Pieter had de eerste ochtend een of andere yoghurtparfait als ontbijt en die zag er goed uit. Ik besluit vandaag om die ook maar eens te proberen, want ik ben een beetje klaar met die eieren. En het is een uitstekende keuze. Dit is een blijvertje voor de komende dagen. Filiep is vandaag onze medepassagier en die vindt Starbucks wel een goed idee. Hij is tevens de laatste "vreemde" passagier, want Jurgen en Toon komen vandaag en daarme zit onze auto meer dan vol. Bij kantoor aangekomen belt Pieter met Steve die de deur open komt doen. Het is niet echt druk deze morgen. Het is wachten op de eerste echte TPT-acties. Abhishek gaat vandaag mee lunchen en hij stelt voor om naar Penn Station te gaan. Prima keuze. Ik ga voor de Philadelphia Cheesesteak met de limonade als drankje. Stiekem hoop ik dat dat minder slecht is dan cola. Op tv spelen de Giants tegen de Falcons en ik kies een tafeltje waarbij ik de wedstrijd kan volgen. Niet zo gezellig voor mijn collega's, maar ik raak steeds meer gefascineerd door deze sport. En bovendien zijn playoffs altijd interessant. In welke sport dan ook. Als we wegrijden bij het restaurant let ik even niet op en verliezen we bijna een collega. Rob was namelijk nog bezig met instappen. Gelukkig rijd ik niet met piepende banden weg. Aangezien Penn Station tegenover Max and Erma's ligt, nemen we ook deze keer de route via Caribou Coffee. Het weer is vandaag echt bizar mooi en op zo'n moment is het echt genieten als ik met m'n cappuccino in het zonnetje sta. Helaas gaat het werk gewoon door want hier en daar sijpelt er een issue door. 's Middags komt er een sms'je van Jurgen en Toon dat ze op JFK geland zijn en dat ze vanavond om ongeveer 20:30 uur in Cleveland zullen landen. Ik ga ze samen met Pieter oppikken van het vliegveld. Als alle issues verholpen zijn, gaan we even over zevenen weg. We overleggen even en besluiten dan om bij Olive Garden te gaan eten, ons favoriete Italiaanse restaurant in Strongsville. Als we binnenkomen is het behoorlijk druk met wachtende mensen, maar als we willen kunnen we een tafeltje in de buurt van de bar krijgen. Dat willen we wel, want we hebben trek en moeten bovendien om 20:30 uur op het vliegveld zijn. We hebben een enorm enthousiaste serveerster en het eten smaakt ook nog prima. Als afsluiter nemen we beiden een cappuccino met een Sambuca en op dat moment waan ik me echt weer even in Italie. Nadat we afgerekend hebben rijden we naar het vliegveld en net als we er aankomen krijg ik een telefoontje van Jurgen dat ze bij de band op hun koffer staan te wachten. Excellent timing! We rijden naar het hotel en terwijl ze inchecken zien we een hele club van AkzoNobel in de bar zitten. Nadat iedereen z'n spullen naar de kamer gebracht heeft, gaan we wat drinken in de bar en wordt het zowaar nog heel gezellig. Maar nu is het tijd om te gaan slapen, want morgen is het weer vroeg dag. En morgen gaat het allemaal beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten