woensdag 11 januari 2012

Shopping time!

Ik wordt wakker en als ik op de wekker kijk is het ... 05:30 uur! Precies op de geplande tijd wakker. Zonder wekker. Zonder kachel, want die heb ik uitgezet. En dat is wel te merken, want het is behoorlijk koud in de kamer. Ondanks dat ik mooi op tijd wakker ben, heb ik toch wel moeite om op te staan. Ik ben dan ook iets later in de gym, waar Theo al "vrolijk" staat te stampen op de crosstrainer. Omdat ik wat later ben, loop ik ook wat korter dan gisteren, maar dat haal ik morgen wel in. Als ik gedoucht heb en beneden kom voor het ontbijt ben ik de eerste. Jurgen komt vlak daarna en langzaam komen de anderen ook beneden. Het ontbijt verloopt erg chaotisch. Bestellingen worden maar half uitgeleverd of helemaal niet. Mijn Yoghurt Parfait komt gelukkig op tijd en smaakt weer uitstekend. Als we wegrijden van het hotel duurt het even voordat we de weg op kunnen. Als we de fly-over over rijden blijkt het heel erg druk te zijn op de snelweg richting kantoor, want er staat een hele dikke file. Dat zien we niet vaak. Gelukkig rijden wij altijd binnendoor. Het blijkt niet alleen op de snelweg heel druk te zijn, ook bij Starbucks is het heel erg druk. Helaas is het op het werk nog steeds niet heel erg druk. Niet dat ik me verveel, maar er komen heel weinig issues bij. Ze schijnen er wel te zijn, maar er is geen tijd en gelegenheid om ze door te geven. En dus is het nog steeds erg rustig voor een go-live. Voordat we naar de lunch gaan, krijg ik een Whatsapp van Ellen dat haar vader weer in het ziekenhuis ligt met hartproblemen. Dat is wel weer even schrikken. Gelukkig hoor ik later van haar dat hij inmiddels weer thuis is en dat het er waarschijnlijk aan lag dat hij vergeten was zijn medicijnen in te nemen. En dat is dan weer wel zorgwekkend. De lunch nuttigen we vandaag bij Penn Station en de Philadelphia Cheesesteak smaakt weer voortreffelijk. Caribou Coffee slaan we vandaag een keer over, want iedereen zit overvol van de lunch. De middag verloopt rustig en rond een uur of 5 zijn we het allemaal wel zat en vertrekken we richting de Mall. Voordat we weggaan halen de jongens nog een leuk geintje uit door mijn autosleutels uit mijn zak te halen. Lachen, man. Vandaag is het dan eindelijk tijd om te shoppen En geshopt wordt er! De mannen gaan helemaal los bij Abercrombie & Fitch. Vooral Toon & Jurgen laten zich gelden. Ik hou me rustig, want ik ben niet gewend voor mezelf te shoppen. Ik koop hier en daar wel wat voor mijn meisjes, maar daar blijft het ook bij. Na het shoppen lopen we nog even bij de bioscoop langs en besluiten morgen naar Sherlock Holmes 2 te gaan. Leuk. Het is weer eens wat anders. Het wordt namelijk steeds moeilijker om iets te verzinnen om te gaan doen. We eten wat in de Mall. Toon haalt een salade en een proteïneshake bij Chop-It Salad Co, Pieter en Jurgen halen wat bij Sarku Japan en ik haal wat bij Ruby Thai Kitchen, waar ik 10% korting krijg omdat ik daar een vaste klant ben. Als toetje halen we koffie bij Starbucks en gaan daarna weer terug naar het hotel. We sluiten de dag af met een drankje in de bar, maar ik blijf niet al te lang want ik ben moe en wil bovendien de wedstrijd van de Clippers tegen de Heat zien. Het is vandaag NBA Wednesday op ESPN met de Celtics tegen de Mavericks (gewonnen door Dallas) en de Clippers tegen de Heat dus. Inmiddels is het al bijna 12 uur en is de 1e helft net afgelopen. Miami staat met 48 - 43 voor, maar ik ga het dus niet redden om de wedstrijd uit te kijken. Er is nu een Half Time show aan de gang en ra, ra, ra, wie is een van de analisten? Magic! Maar ik ga er nu mee stoppen. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten