zaterdag 14 januari 2012

Sneeuw - het vervolg -

Het is me vanmorgen dus niet gelukt om de dag van gisteren af te ronden, dus doe ik dat nu maar. Voordat we gingen shoppen in de Mall, had Jurgen on-line een tafel gereserveerd bij Don's Pomeroy. Dit restaurant was ons getipt door Kevin, de ober uit het hotel. Het pand zag er van de buitenkant geweldig uit en er was zelfs valet-parking, maar dat vind ik zo'n onzin. Ik parkeerde de auto dus zelf en toen we binnenkwamen bleek het een wat oubollig uitziend restaurant te zijn met allemaal oude mensen. Hmmm. Maar goed, we hadden gereserveerd en gingen dus maar zitten. En we hebben er geen seconde spijt van gehad. We bestelden alle 4 een uiensoep als voorgerecht en die smaakte heerlijk. En ook de hoofdgerechten waren voortreffelijk. Alleen Jurgen was niet helemaal tevreden over zijn steak. Mijn steak daarentegen was onwaarschijnlijk mals. Mijn mes viel er gewoon doorheen. De rest was matig (de sperciebonen waren rauw en ik hou niet van aardappelpuree), maar de steak maakte alles meer dan goed. Een aantal van ons namen nog een nagerecht, maar ik had voldoende gegeten en hield het bij een cappuccino. Overigens kwam ik er later, toen ik naar het toilet ging, achter wat de ober (waarschijnlijk) bedoeld had. Beneden was er namelijk een bistro en daar was het een stuk drukker. Misschien een idee voor de volgende keer. En zo zat de eerste week er op. Een onverwacht rustige week. Komende weekend hoeven we gelukkig niet te werken, dus kunnen we heerlijk ontspannen. En dat hebben we ook gedaan. Maar daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten