maandag 9 januari 2012

Let the games begin ...

Vandaag is de grote dag. De US is live! Mijn dag begint om 06:00 uur als ik probeer op te staan. Even twijfel ik, maar ik besluit toch maar naar de gym te gaan. Ik loop even wat op de loopband en ga daarna weer met de trap naar boven in de hoop een warme douche te nemen. En het zit vandaag mee. Er komt warm water uit de douche! Ik ben vandaag de eerste die beneden is en kies een wat grotere tafel uit. Langzaam druppelt de rest ook het restaurant binnen. Jurgen heeft wel goed geslapen, maar Toon weet nu wat ik bedoel met mijn jetlag problemen. De Yoghurt Parfait is me gisteren uitstekend bevallen en voor vandaag neem ik de aardbeivariant. En weer erg lekker. Bij het afrekenen zet ik gedachteloos een tip op de rekening, totdat Theo er achter komt dat ze zelf al de tip op de rekening gezet hebbben. Waarschijnlijk kwam dat doordat we vandaag met een groep van 6 zijn. Het lijkt een rustig dagje te gaan worden, maar dat valt in de praktijk tegen. Ik heb een paar lastige issues en ben dan ook blij als het tijd is om te lunchen. Vandaag valt de keuze op Buffalo Wild Wings. Gehecht als ik ben aan vaste routines en gewoonten neem ik de Fish Taco's weer. 's Middags ga ik vol goede moed verder met mijn issues, maar helaas lukt het me niet om ze op te lossen voordat we weggaan. Erg vervelend. Jurgen moet nog even blijven voor een transport en dus zijn we pas om 20:00 uur weg. Na ampel overleg stel ik voor om bij Brown Derby Roadhouse te gaan eten. Uiteraard wordt dat met meerderheid van stemmen aangenomen. Het is er niet druk en we kunnen meteen aan tafel. Ook hier neem ik hetzelfde als ik de vorige keer genomen heb: steak and shrimps. En ik word wederom niet teleurgesteld. Als we na het eten terugkomen in het hotel gaan Jurgen en ik meteen naar de kamer en Toon en Pieter nog even zuipen in de bar met de andere collega's. Ik ben van plan om het restant van de American Football wedstrijd tussen LSU en Alabama om het kampioenschap van de Colleges te bekijken. Maar mijn ogen worden zwaar en zwaarder en nog zwaarder en ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten