vrijdag 13 januari 2012

Sneeuw

Vrijdag de 13e. Gelukkig lijd ik niet aan paraskevidekatriafobie. De verwachtingen zijn uitgekomen. Gisteravond is het gaan sneeuwen en vandaag sneeuwt het waarschijnlijk de hele dag door. Ik ben vandaag weer op tijd bij de gym. Ik ben zelfs zo op tijd, dat hij nog op slot zit. Theo is vandaag nergens te bekennen. Ik wel. En ik loop een lekker stukje op de loopband. Het zijn nog steeds geen wereldafstanden die ik afleg, maar ik beweeg in ieder geval. En bovendien neem ik telkens de trap van en naar de 6e verdieping. Als ik beneden kom voor het ontbijt is onze tafel nog beschikbaar. Om de een of andere reden is het buffet vandaag gesloten. Mij maakt het niet uit, want ik neem maar weer eens een Granola Yoghurt Parfait. Lekker maar tegelijkertijd realiseer ik me dat ik er wel even klaar mee ben. Morgen weer een omeletje. Overigens is de service vandaag weer bedroevend. De serveerster maakt er echt een potje van en iedereen begint daar redelijk ontstemd over te raken. Vandaag rijdt Dave met ons mee naar kantoor en dat wordt een heel lang ritje vanwege de sneeuw. De auto zegt dat het vandaag 18 graden Fahrenheit is en dat is omgerekend -7,7 graden Celsius. De reden zijn erg slipperig, dus het vordert allemaal maar moeizaam. Om een stuk af te snijden nemen we de afslag naar Walmart en rijden we langs Walmart en Home Depot naar Sprague Road. Dat scheelt weer een stuk filerijden. Steve zit vandaag in het andere gebouw, dus we hebben de kamer aan ons zelf. Vandaag staat er een artikel over de Range Rover Evoque in de USA Today. Marcello heeft er een gekocht, dus ik gebruik een app op mijn telefoon om een foto te maken van het artikel, de foto te kopieren naar een PDF-document en deze aan hem te mailen. Hij is er blij mee. Net als de vorige dagen is het ook vandaag weer erg rustig. Vanwege de sneeuw lunchen we vandaag bij Buffalo Wild Wings, want dat is lekker dicht bij kantoor. Tja, en wat neem ik als ik bij Buffalo Wild Wings eet? Inderdaad, de Fish Taco's en ze smaken nog beter dan de vorige keer. Als we teruggaan naar kantoor valt het op dat het niet alleen sneeuwt, maar dat er ook een gure wind staat. Het programma voor het weekend is nog steeds niet gewijzigd, dus dat betekent op zaterdag naar Cleveland. Helaas zijn mijn schoenen niet geschikt om door de sneeuw te lopen. Eigenlijk heeft alleen Jurgen op sneeuw gerekend en schoenen meegenomen waarmee hij door de sneeuw kan lopen. De rest besluit om vanavond maar even voor schoenen te gaan shoppen. En voor een muts, want de wind is echt heel erg koud. Vanwege het shoppen besluiten we om de film maar weer uit te stellen. Volgende week is er weer een week. Voordat we naar de Mall rijden, rijden we langs Walmart. Toon wil nog even wat inkopen doen en de rest eigenlijk niet. Maar we gaan toch maar even. Eerst gaan we langs de Walmart, waar Toon nog wat inkopen wil doen. We gaan ook even bij de schoenen kijken en vinden zowaar schoenen die we mooi morgen kunnen dragen als we door de sneeuw moeten ploegen. Ellen had wel mooie gezien bij Dick's Sporting Goods, maar deze zijn een stuk goedkoper. Ik draag ze maar een paar keer per jaar, dus ik vind ze eigenlijk wel prima. Ze kosten uiteindelijk USD 35,42, wat neerkomt op ongeveer EUR 28. Toon, Pieter en ik komen alle 3 een paar. Zo, nu kunnen we in ieder geval lopen. Nu nog een muts tegen de kou. En die vinden we bij Abercrombie & Fitch in de Mall. Ik koop een muts die me niet staat, maar die wel afgeprijsd en dus lekker goedkoop is: USD 19, omgerekend EUR 15. Weer een koopje! Bij Dick's Sporting Goods koop ik nog lekker warme sokken, dus nu ben ik er helemaal klaar voor. Ik ben nu ook even klaar met dit stukje, want ik kan mijn ogen bijna niet openhouden. Morgenochtend ontbijten we pas om 09:00 uur, dus voor die tijd maak ik het wel af. Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten