zondag 8 januari 2012

Day 2

Het ontbijt is zoals altijd om 07:00 uur. Als ik beneden kom, zijn Sibert en Theo er al. Pieter komt even later ook. Ik kan me even niet meer voor de geest halen wat ik gegeten heb, maar het was weer veel. Tja, this is America baby! Na het ontbijt rijdt Theo mee met ons naar kantoor. Hij heeft er alleen geen rekening mee gehouden dat we eerst nog onze standaard stop bij Starbucks maken. Hij heeft blijkbaar geen behoefte aan een knappe bak koffie en blijft gezellig in de auto zitten. Het blijkt tot op heden ook de laatste keer te zijn dat hij met ons meegereden is van het hotel naar kantoor. Nadat we de koffie gehaald hebben, rijden we op het gemak naar kantoor. Het is een drukke dag op kantoor, dus ik verveel me niet. Desondanks nemen we de tijd om lekker uitgebreid te lunchen. De keuze valt vandaag op Max and Erma's en we nemen beiden de Aunt Patty. Pieter is blij met de keuze en ik ook. Het voordeel van een lunch bij Max and Erma's is dat we gezellig bij onze vrienden van Caribou Coffee langs kunnen voor een lekkere cappuccino. Helaas zijn onze vrienden er niet, maar de cappuccino smaakt er niet minder om. Ik heb nog saldo op mijn debit card, dus dat komt ook goed uit. Dit gaat een route worden die we de komende weken nog wel vaker gaan afleggen. Vanwege de drukke werkzaamheden vliegt de middag voorbij. Om 19:00 is de lijdensweg voor vandaag voorbij en rij ik met Pieter, Rob en Theo terug naar het hotel. Voor vandaag besluiten we wat in het het hotel te eten. Het eten is niet slecht. Ik heb de Filet Mignon en het eerste gedeelte is heerlijk mals, maar het laatste stukje is wat aan de droge kant. Op tv is intussen de wedstrijd tussen de Bulls en de Magic aan de gang en Derrick Rose is weer goed bezig. Hierna komt de wedstrijd tussen Phoenix en Portland op tv en ik besluit na het eten naar mijn kamer te gaan om de wedstrijd te bekijken. Helaas overkomt me hetzelfde wat me regelmatig overkomt als ik in Strongsville ben: zodra mijn hoofd het kussen raakt val ik in slaap. Jammer. Nou ja, ik heb mijn rust nodig, want we moeten het weekend ook weer werken. Gelukkig heb ik een uurtje langer rust, want het ontbijt is "pas" om 08:00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten