woensdag 18 januari 2012

Cinemark

Ik weet niet of het door de wedstrijd van gisteren komt, maar ik verslaap me vandaag. Niet zo erg als de vorige keer toen ik hier met Jurgen was, maar desalniettemin verslaap ik me. Hierdoor mis ik mijn dagelijkse bezoekje aan de gym. Maar stiekem vind ik dat niet erg. Ik kijk om 06:44 op mijn wekker en heb geen idee waarom ik mijn wekker niet gehoord heb. Ik spring snel onder de douche en als ik mijn kamer uitloop zie ik Jurgen en Theo nog net aan het einde van de gang richting de lift lopen. Ik ben nog op tijd. Ik neem vandaag een klein ontbijtje en ik ben er niet van onder de indruk. Morgen maar weer een omeletje, want die yoghurt komt me ook mijn neus uit. Theo weet te vertellen dat Nigel (terecht) geklaagd heeft over de service in het restaurant en het valt op dat de vervelende serveerster vandaag niet aanwezig is en dat er een nieuwe serveerster rondloopt. Nu maar hopen dat ze niet gewoon een dag vrij heeft. Bij Starbucks vraagt de dame bij de kassa bij elke bestelling hoe we heten en vandaag heten we allemaal Steve. Lachen. Toch probeert ze stiekem bij elke bestelling de naam toch uniek te maken (Steve from Holland, Steve from Holland also). Bij kantoor aangekomen zien we weer een aantal herten. Ze zien ons ook en nemen de benen ... eh ... de poten. Ik film ze wel nog even, want het blijft toch speciaal om zo dicht bij kantoor herten te zien. Deze morgen ga ik weer verder waar ik gebleven was en zo kom ik de morgen door. Voor de lunch gaan we vandaag naar The Brew Kettle, waar ik er een rommeltje van maak en overal mors. Toch lastig, zo'n Chicken Wrap eten. Maar het smaakt wel weer goed. Vooral de salade van Toon ziet er goed uit en Jurgen krijgt het vandaag niet op. 's Middags ga ik weer verder waar ik gebleven was en zo kom ik de middag door. We bespreken even wat we vanavond zullen gaan doen, want we zijn nog steeds niet naar de film geweest. Er wordt hier een daar nog wat gebromd en nagedacht, maar uiteindelijk besluiten we eerst even nog wat te shoppen in de Mall, dan wat te eten en daarna naar Cinemark te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Om 17:30 uur vertrekken we naar de Mall en gaan we eerst even shoppen waarna we kaartjes halen voor Sherlock Holmes: A Game of Shadows. Hierna gaan we naar onze favoriete Thaï, Ruby Thaï Kitchen. Smullen dus. Als we klaar zijn lopen we nog even langs een tassenzaak die leegverkoop houdt om te kijken of we nog even 3 trolleys voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken. Sommigen van ons kunnen nog wel wat extra kofferruimte gebruiken. Helaas lukt het niet om nog meer van de prijs af te krijgen, dus we gaan onverrichterzake weer weg. Het blijft echter toch knagen, dus wellicht dat we ze morgen toch gaan kopen. Maar dat zien we morgen wel. Nu gaan we (lees: Jurgen en ik) eerst een koffie halen bij Starbucks en daarna naar de film. De zaal zit bijna helemaal vol als we binnenkomen. Naast ons drieën tel ik nog 5 mensen en later komt er nog iemand binnnen. Maar ja, het is dan ook woensdag. Niet echt een dag om naar de film te gaan. Eerst krijgen we een stuk of wat voorvertoningen van een aantal op het oog spectaculaire films (o.a. John Carter) en daarna begint dan eindelijk "onze" film. Het is een onderhoudende film met een aantal grappige momenten. Ik mis een heel klein stukje van de film, maar dat gebeurt me wel vaker. We hadden de film van 19:20 uur, dus we zijn lekker vroeg weer buiten. De winkels zijn dicht en de Mall is helemaal verlaten. Grappig gezicht. Buiten is het koud en zijn de ramen van de auto bevroren. Alleen niet aan de buitenkant, maar aan de binnenkant! We krabben de voorruit schoon met het pasje van het hotel en het lijkt nu net of het in de auto gesneeuwd heeft. Er is niemand in de bar van het hotel, maar we (m.u.v. Pieter) hebben toch al geen zin meer om wat te drinken, dus we maken een eind aan de Woensdag. Nog 2 dagen te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten