donderdag 17 november 2011

Donderdag

Ik heb gelukkig de hele nacht door kunnen slapen en word redelijk uitgerust weer wakker. Na een bezoek aan de badkamer blijkt dat het virusje nog niet helemaal uitgewerkt is. Toch vervelend. Ik beperk me dus bij het ontbijt wederom tot fruit en yoghurt en een paar slokjes sinaasappelsap en koffie. Omdat ik nu eenmaal hecht aan tradities rijden we toch maar naar Caribou, maar ik vraag me af waarom ik dat eigenlijk doe. Affijn, de hoogtepunten van vandaag:
- Skypen met hindernissen met Ellen. Communicatie met thuis verloopt sowieso met hindernissen, want ze stuurt me telkens mailtjes die de eerste keer niet aankomen.
- Lunch bij Subway. Erg laat, want onze Pieter had het nogal druk. En ook erg veel, want ik moest natuurlijk weer een Footlong bestellen. Gaat automatisch, maar ik had het beter niet kunnen doen.
- De vraag van Abhishek of we in december weer terug willen komen. Heu? Echt? Ja, echt. Pfff. Pieter is er niet zo blij mee. Mij maakt het niet uit.
- Avondeten in het hotel. Het lijkt alsof het eten me hier allemaal een beetje te veel wordt. Ik krijg het dan ook niet op. En zoveel was het niet. Misschien iets teveel gedronken, maar ik ben ook wel een beetje klaar met dat eten hier.
En dat was de donderdag. Morgen is het de laatste dag van Pieter. Rond een uur of één breng ik hem naar het vliegveld en dan zit het er voor hem op. En ik ga nu mijn tandjes poetsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten