vrijdag 9 september 2011

Sandusky

Na de onrustige nacht word ik om 06:00 uur gewekt door de wekker. Pfff, wat een nacht weer. Ik neem even de tijd om wakker te worden, maar desondanks zit ik net als gisteren weer op tijd bij het ontbijt. Het motto voor vandaag is: meer lol met cholesterol. Het is tenslote vrijdag. Op weg naar het werk besluit ik met een traditie te breken. Ik neem een Large Cappuccino i.p.v. een Large Espresso bij Caribou Coffee. Die smaakt zo goed, dat ik 'm meteen tot nieuwe traditie doop. Op kantoor is tot mijn grote verbazing Steve er ook al. Ik had hem nog niet verwacht, want hij is gisteren naar een concert van Elton John geweest. En dat zijn natuurlijk altijd geweldige feesten. Maar stiekem had ik zelf ook wel naar het concert gewild. Over deze vrijdag valt verder weinig te vertellen. Ik heb weer een geweldige mail gehad van Dennis over de wedstrijd van a.s. zondag ("T-minus 48 hours till I crack my first beer of the 2011-12 Cleveland Browns Championship run Season!!!"). Ik ben echt heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. We moeten om uiterlijk 09:30 uur bij hem zijn en dan gaan we los.
De lunch breng ik door bij Buffalo Wild Wings. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar het duurt heel lang voordat mijn broodje kip doorkomt. Erg vervelend, maar wat doe je eraan? Als het tegen het einde van de middag loopt, vraagt Louise of ik mee ga bieren. Ik bedank vriendelijk. In de eerste plaats drink drink ik geen bier, maar bovendien heb ik andere plannen. Ik vertrek vanavond namelijk naar Sandusky om daar een nacht door te brengen in het Breakers Express hotel. Morgen ga ik namelijk naar Cedar Point! Roller Coaster Paradise! En er zijn een aantal voordelen als je in 1 van de resorts van het park overnacht. Om te beginnen krijg je korting op de toegangsprijs en is het parkeren bij het park gratis (samen scheelt dat bijna
$ 29), maar wat nog belangrijker is: je mag 1 uur eerder het park in dan het "gewone" publiek. En aangezien het park morgen pas om 12:00 uur open gaat (en om 22:00 uur weer dicht), kunnen we dat extra uurtje mooi gebruiken.
Ik ben van plan om vandaag tot 18:00 uur door te werken, maar om 17:00 uur vind ik het wel mooi geweest. Tijd voor het weekend! Voordat ik naar het hotel ga, ga ik eerst nog even bij Wal-Mart langs. We moeten zondag zelf ons drinken meenemen, dus ik haal maar wat cola. Voordat ik naar het hotel rijd besluit ik om bij Caribou Coffee langs te gaan en een Large Cappuccino mee te nemen. Die is me vanmorgen echt heel goed bevallen. Het avondeten hou ik eenvoudig en ik bestel een Marriott Burger bij de Roomservice. Daarna pak ik mijn handbagage in en vertrek om 20:00 uur richting Sandusky. Volgens Google Maps is het iets meer dan een uur rijden. Er zijn een aantal alternatieven, maar ik heb de route over de Ohio Turnpike gekozen omdat die me het eenvoudigst lijkt. Ik vind het hotel inderdaad gemakkelijk. Het laatste deel leek me het lastigst, maar dat werd goed met borden aangegeven. Het is een groot hotel en de kamer is prima voor 1 nacht. Nee hoor, ik ben echt niet verwend. Als ik de tv aanzet zijn er op veel zenders programma's over 9/11. Het is a.s. zondag natuurlijk alweer 10 jaar geleden en daar wordt uitgebreid bij stilgestaan. Ik heb al begrepen dat er tijdens of bij het begin van de wedstrijd fighter jets over het stadion zullen vliegen. Dat zal wel een indrukwekkend moment worden. Inmiddels is het alweer over half 11, dus tijd om de tandjes te poetsen en te gaan slapen. Morgen is het waarschijnlijk weer vroeg dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten