maandag 12 september 2011

The day after

Maandag dus. Ik ben gisteren vergeten de wekker op de juiste tijd te zetten en word dus iets later wakker dan normaal. Na het ontbijt verzamel ik het wasgoed, want is Maandag Wasdag. Onderweg naar de balie kom ik een behulpzame hotelmedewerker tegen, die het wasgoed van me overneemt. Vriendelijke man. Had ik het maar nooit gedaan, maar daarover later mee. Het is vandaag een prachtige dag. Strakblauwe lucht een een graad of 26. Gelukkig is het Maandag en mogen we weer lekker naar kantoor. Maar eerst naar Caribou Coffee voor de traditionele Large Cappuccino. De dag gaat verder redelijk snel voorbij. Dat komt ook doordat ik het vrij druk heb. Zo druk zelfs, dat ik de lunch vandaag oversla. Om 18:45 uur komt er dan toch een einde aan de werkdag en besluit ik om een laatste poging te ondernemen om nog wat inkopen voor de meisjes te doen. Maar voordat ik dat ga doen, ga ik eerst wat eten bij Ruby Thai Kitchen. Het is weer erg lekker. Het shoppen is weer geen succes en ik geef het op. Ik haal een Caramel Macchiato en rijd terug naar het hotel. Pieter is inmiddels ook gearriveerd en we gaan samen even wat drinken in de lobby. Voor hem is het natuurlijk al wat later dan voor mij, maar hij moet het nog even volhouden. Op die manier komt-ie sneller in het Strongsville-ritme. We maken het echter niet laat en spreken af om morgen om 07:00 uur te gaan ontbijten. Als ik terugkom op mijn kamer, valt het me ineens op dat mijn was er (nog) niet is. Dat is raar. Ik had het toch echt voor 08:30 uur ingeleverd en dan zou het dezelfde dag nog klaar zijn en op je kamer liggen/hangen. Het zal toch niet, he? Ik bel naar de receptie en daar blijkt gelukkig dat er wel wasgoed teruggebracht is, maar dat er geen naam op stond. Ik loop naar beneden en het blijkt inderdaad mijn was te zijn. Het blijkt dat ik zo handig ben geweest om wel de juiste aantallen te noteren, maar niet mijn kamernummer en naam. Tja, handigheid is niet te koop. Nu ik mijn hardloopspullen weer schoon terug heb, besluit ik ze meteen weer te gebruiken en begeef me richting de gym. Ik ga eens proberen of ik dit de rest van de week kan blijven volhouden. Maar nu ga ik naar bed. See y'all tomorrow.

Naschrift: al bladerend door mijn andere berichten, kom ik erachter dat ik onbewust een nieuwe traditie in het leven geroepen heb: de Maandag van de 2e week eet ik altijd bij Ruby Thai Kitchen. Toch grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten