donderdag 15 september 2011

Dinsdag de 13e

Dinsdag 13 september. De eerste dag van Pieter. We gaan lekker vroeg ontbijten, maar niet voor iedereen is het lekker. Pieter voelde zich al niet helemaal 100 toen hij gisteren van huis vertrok en dat is vandaag nog steeds zo. Voor hem wordt het dus een licht ontbijtje, maar voor Andre niet, hoor. ;-) Na het ontbijt spreken we af bij 1 van de uitgangen naar de parkeerplaats en als ik beneden kom is Pieter er nog niet, dus ik ga zitten om op hem te wachten. Maar wie er ook beneden komt, geen Pieter. Tot ik ineens een SMS'je krijg of ik misschien in slaap ben gevallen. Blijkt mijnheer alvast buiten in het zonnetje te zijn gaan staan. Handige Harry. Voor we naar kantoor rijden, rijden we natuurlijk even langs Caribou Coffee voor wat cappuccino's. Ik vind 'm nog steeds prima, maar Pieter kan het niet zo bekoren. Hij vindt 'm te slap. Nou, dan moet-ie dat slootwater dat ze koffie noemen bij McDonalds eens proberen. De ochtend verloopt zonder incidenten en voor de lunch besluiten we naar The Brew Kettle te gaan. Ik ga voor een broodje kip en Pieter neemt een salade, maar het blijkt dat de salade iets groter is dan verwacht. :-) Het broodje kip is redelijk, maar verder niet bijzonder. Ook de middag verloopt gladjes en voor we het weten is het alweer 19:00 uur en tijd om te vertrekken. Voordat we gaan eten, gaan we eerst nog even langs Wal-Mart om wat inkopen te doen. Daarna gaan we naar de Mall om wat te eten. Bij de Mall parkeer ik de auto bij de hoofdingang en binnen komen we langs een winkel met Uggs in de etalage. Aangezien ik nog steeds niks gehoord heb van het thuisfront besluit ik maar een foto van de Uggs te nemen en deze naar de meisjes te mailen. Nu maar hopen dat er wat bij zit. Als we bij het Dining Court aankomen begint de man van Ruby Thai Kitchen al te lachen, maar ik moet hem teleurstellen: we eten vandaag bij Sarku Japan. Gisteren ben ik al bij hem geweest, dus vandaag is het tijd voor wat anders. Mijn bestelling zorgt wederom voor een lichte paniek bij de medewerker achter de kassa. Ik begrijp het niet. Hoe moeilijk kan het nou toch zijn? Chicken and Shrimp en dan nog wat Beef erbij. Ik begrijp het niet. Maar goed, ze komen eruit en het smaakt wederom prima. Pieter is nog steeds niet helemaal hersteld en eet ook nu zijn bordje niet helemaal leeg. Toch wel vervelend. Na het eten lopen we nog even naar Aeropostale om wat foto's te nemen die naar de meisjes gemaild kunnen worden, maar precies op dit cruciale moment is de batterij van mijn telefoon leeg. $#%#$^&^%#%%&%*#^$%@%#. Overigens heeft deze zaak een handige Wishlist op hun website. Als je je op de site registreert, kun je de produkten waar je geïnteresseerd in bent opslaan in een Wishlist. Het grappige aan deze Wishlist is dat-ie automatisch steeds kleiner wordt m.a.w. er verdwijnen af en toe zomaar produkten uit. Misschien maar even een Heat-call inschieten. Na een Caramel Macchiato gehaald te hebben bij Starbucks rijden we naar het hotel terug en komt er een einde aan de dinsdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten