woensdag 14 december 2011

40%

En weer op tijd wakker. Maar wel een stuk vermoeider dan de voorgaande dagen, want gisteravond ging ik pas laat slapen. Maar een douche doet wonderen. Vandaag is het qua ontbijt tijd voor een balansdag en dus beperk ik me tot wat vers fruit en yoghurt. Ook lekker hoor. Jurgen trekt zich daar niks van aan en geniet van zijn omeletje. Bart is nergens te bekennen en we vermoeden dat het gisteravond wat laat is geworden. Ook bij Caribou en op kantoor is hij nergens te bekennen en dat sterkt ons in onze mening. Totdat we horen dat hij vandaag naar Huron is afgereisd en dus gewoon eerder dan ons vertrokken is. Bij kantoor aangekomen zie ik ineens een enorme eekhoorn langslopen. Maar dan ook echt enorm. De receptioniste kijkt ons aan met een blik van "Wat maken jullie je nou druk? Het is maar een eekhoorn". Maar dan wel een kolossale eekhoorn. Zelfs de eekhoorns in Amerika zijn groot. Grappig. Vandaag bivakkeren we op de grote kamer. Het is er wel wat drukker, maar verder niet storend. Voor de lunch kiezen we The Brew Kettle uit en daar gaat Jurgen er echt voor: The Buddha. Kijk maar eens op het menu en je begrijpt wat ik bedoel. Ik beperk me tot de Buffalo Chicken Wrap en ben daar zeer tevreden mee. Ik heb in de tussentijd een MMS bericht van Ellen gehad, maar ik kan de afbeelding niet openen. Dat moet dus even wachten tot ik weer op kantoor ben. Ook daar lijkt het in eerste instantie niet te lukken, maar uiteindelijk krijg ik 'm dan toch te zien: Doortje met een kerstmuts op. Een muts met een muts. Leuk hoor. Vooral die blik in haar ogen is geweldig. Echt zo'n blik van: "Wat moet ik hier nou weer mee? Jullie vinden het misschien wel leuk, maar is er dan niemand die rekening houdt met mijn gevoelens?". Zo'n blik. De middag verloopt wat mij betreft wat moeizaam. Het is erg druk en ik heb het een beetje gehad. Gelukkig wordt het vanzelf 19:00 uur en tijd om terug naar de Mall te gaan. Jurgen moet even een trui omruilen, want daar blijkt een gat in te zitten. Da's lekker. Maar eerst gaan we naar WalMart, want ik heb tandpasta nodig. En we kopen allebei meteen de grootste tube die ze hebben. Colgate Total. Een tube van 221 gram. En geloof me maar: hij is groot. Alles in Amerika is groot. Verder hebben we niks nodig en vertrekken dus maar naar de Mall. Bij Abercrombie & Fitch aangekomen, blijkt bij omruiling dat hij ook nog geld terugkrijgt. Heu? Dat is raar. Het is toch echt dezelfde trui. En wat blijkt er aan de hand te zijn? Vandaag krijg je 40% extra korting op de totale collectie. 40%! Dat is nogal wat. Hadden we nu maar vandaag inkopen gedaan i.p.v. gisteren. Maar ja, achteraf kijk je een koe in z'n kont. Ik ben in ieder geval blij dat ik maar 1 artikel gekocht heb. Ik vraag me af hoe die Aziaat zich zou voelen als hij dit zou horen. 7 volle tassen! Op weg naar de hoofdingang van de Mall lopen we altijd langs Houlihan's, maar we hebben daar nog nooit gegeten. En dat terwijl het er best wel ok uitziet. Dus vanavond gaat daar verandering in komen en daar krijgen we geen spijt van. Het eten smaakt uitstekend, dus dit is wel een blijvertje. In Januari moeten we tenslotte 2,5 week zien door te brengen in Strongsville. Wat ook wel grappig was, was dat een medewerkster van het restaurant op een gegeven moment kwam melden dat het eten iets later kwam omdat mijn steak niet medium was zoals ik gevraagd had en dat ze daarom een nieuwe gingen maken. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Maar mijn nieuwe steak was wel medium en het wachten meer dan waard en dat gold ook voor de shrimps. Inmiddels is het na twaalven, dus tijd om tandjes te poetsen en de oogjes te sluiten. See you tomorrow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten