woensdag 14 december 2011

7 volle tassen

Net als gisteren ben ik weer voor de wekker wakker. En ik moet zeggen dat dat me uitermate goed bevalt. Op deze manier heb ik ruim de tijd om me te douchen en aan te kleden. Omdat ik ruim de tijd heb besluit ik even met Nederland te bellen. Ellen staat in een winkel en is dus niet in de gelegenheid om te Skypen. We spreken af dat ik op kantoor wel even zal bellen. Daarna bel ik mijn ouders. Gezien mijn ervaringen van de vorige keer let ik deze keer heel erg goed op welke toetsen ik indruk en druk ik ze ook heel goed in. En de 2e keer krijg ik ze inderdaad aan de lijn. Gisteren had ik voor het eerst een email van ze gehad, die ze bij Gertjan en Jolanda aan mij verstuurd hadden. Ze zijn er erg trots op. Welkom in 2011. Binnenkort toch maar eens die IPad 2 voor ze kopen. Vandaag is het buffet weer geopend en ik kan me niet beheersen. En degenen die me kennen weten wat dat betekent: omelet time! En natuurlijk ook wat vers fruit voor het idee. Na het ontbijt is Bart al snel vertrokken en ook bij Caribou is hij niet meer. Ja, ja, we naderen de go-live en de druk neemt toe. Dinsdag is minstens net zo druk als Maandag en voor we het weten moeten we alweer lunchen. We besluiten de wachttijd voor lief te nemen en een burger te gaan scoren bij Buffalo Wild Wings. Het blijkt gelukkig wat sneller te gaan dan de vorige keer en ik vind mijn burger uitermate goed gelukt. De middag lijkt nog wel sneller te gaan als gisteren en we zijn het er over eens dat het toch wel nuttig is om hier te zijn. Het werkt toch wat sneller en gemakkelijker als je bij elkaar zit i.p.v. alles via Communicator en mail te moeten doen. Na werktijd gaan we met zijn tweeën naar de Mall. Jurgen is helemaal in een shoppingmood en gaat ook flink tekeer bij Abercrombie & Fitch. Ik hou me in en koop maar 1 dingetje. Achteraf blijkt dat maar goed te zijn ook, maar daarover morgen meer. Terwijl Jurgen staat af te rekenen sta ik met verbazing te kijken naar een Aziaat die maar liefst 7 volle tassen met kleding koopt. 7 volle tassen! Hij kan het bijna niet eens meenemen. 7 volle tassen! Ook de verkoopster is er erg van onder de indruk en neemt er zelfs een foto van. 7 volle tassen. En Abercrombie & Fitch is echt niet heel erg goedkoop, zoals bijvoorbeeld Aeropostale. Daar ben ik ook nog even naar binnen gelopen, maar daar zie ik verder niks bijzonders dus dat gaat 'm dit keer niet worden. Wie weet in Januari weer. Na Abercrombie gaan we naar Dillard's voor spijkerbroeken. We haasten ons omdat ik in de veronderstelling ben dat de winkels om 21:00 uur sluiten. Later komen we erachter dat de winkels vanwege The Holiday Season pas om 23:00 uur sluiten. En dus hebben we nog tijd genoeg om even bij Dick's Sporting Goods langs te gaan. Ik ga op zoek naar een skihelm van Giro, maar kan helaas het model dat ik graag wil hebben niet vinden en eigenlijk kan ik er helemaal geen één vinden in mijn maat. Had ik maar niet zo'n grote kop. Erg jammer. Dan maar op naar de hardloopschoenen en van pure ellende koop ik daar maar een paar. Omdat ik die echt nodig had. Not. Ze zijn wel mooi. Saucony Grid Shadow Genesis. En ook niet duur. Omgerekend een eurootje of 60. En ik lees net dat ze uit de handel gaan, dus wellicht was het toch niet zo'n goeie deal. Nou ja, ik ben er blij mee. Inmiddels is het al behoorlijk laat geworden en hebben we nog steeds niks gegeten. Ik begin wel trek te krijgen en we besluiten naar Olive Garden te gaan. Goede keuze. De Ravioli smaakt weer prima. Dat we wat laat in het restaurant waren is te merken aan het personeel dat halverwege onze maaltijd stoelen op de bar gaat zetten en het restaurant aan gaat vegen. Maar het toppunt is nog wel dat we na het afrekenen niet naar buiten kunnen omdat de deur al op slot zit. Het moet toch niet gekker worden. En dat was de dinsdag. Nog 3 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten